Onderzoeksopzet


Klantonderzoek Onder klantonderzoek vallen alle tevredenheidsonderzoeken die gedaan worden onder klanten van u. Anonimiteit Onder de categorie anonimiteit kunt u informatie vinden over het verschil tussen anoniem en niet-anoniem onderzoek. Medewerkersonderzoek Onder klantonderzoek vallen alle tevredenheidsonderzoeken die gedaan worden onder medewerkers van u.
Topic Antwoorden Activiteit
Wat is een NPS of E-NPS?

Samenvatting NPS of E-NPS is de afkorting van de (Employee) Net Promotor Score en meet in welke mate een bedrijf wordt aanbevolen. De score kan lopen van -100 tot +100. De vraag luidt altijd hetzelfde, namelijk ‘Hoe wa…

1 26 september 2017
Over deze categorie 1 26 september 2017
Correct gebruik NPS 1 26 april 2018
Waarom maakt Tevreden.nl gebruik van vijfpuntschalen? 2 21 december 2017
MTO nieuwe stijl 1 8 december 2017
Anoniem vs. Niet anoniem onderzoek 1 4 december 2017
Opbouw vragenlijsten 1 30 november 2017
Wat is de Customer Effort Score? 1 21 november 2017